2017. augusztus 30., szerda

                                       3.resz
Gyors le fotoztam a ruham es ki tettem Instara.
                         #Randi♡😍👫

Neymar nem sokara itt is volt.O is csini volt le is fotoztam nektek ahogy a szalloda elott all.Es ki raktam Instara.
#Neymarka!😂😍😙

-Csini vagy!-mondta
-Koszi!Te is!
-Ohh!Koszike!
-Szivike!-es kuldtem a levegobe neki egy puszit amit o ugy csinalt mindha el kapna
-Indulhatunk holgyem?
-Ahogy gondolja uram!
-Akkor beszalas!
-Oke!-es ki nyitotta a kocsija ajtajat nekem,beszaltam es be is csukta az ajtot.Ahogy o is be ult el kezdet enekelni a Danza Kudorut amin en jott nevettem.
-Imadom a kacagasod!Ha kene akkar minden nap enekelnek,hogy halljam ezt a gyonyoru kacajt!
-Ohh!Te edes macso kiraly!
-Egy puszi nagy lepes a randin?
-Hat Neymar Jr nekem mos nem puszi kell toled hanem...
Ki se tudtam (nem is mertem) mondni a mondatm mert meg erkeztunk Neymar le parkolt oda fordult hozzam es meg csokolt de nem egy sima csok volt az hanem egy olyan csok ami (ahogy) a nagy konyvbe is le volt irva a keze az arcomon a masik a derekamon az en kezeim az o arcan.
-Tudtad,hogy mit akkartam mondani!
-Hat persze,hogy tudtam!Mikor meg lattalak azon a bulin mar akkor ezt csinaltam volna veled de Alves vissza fogot meg az eszem is egy kicsit!
-Ohh!En is ezt csinaltam volna veled ha Adri nem fog vissza es nem beszel velem!-es adtam egy puszit neki.
Be mentunk az eterembe le ultunk az asztalhoz amit Neymar foglalt le(o szerinte ez a VIP hely).😂Jott a pincer adot etlapokat.Es en semmit se ismertem.
-Mit kersz?
-Hat!Nem tudom!Semmit sem ismerek en Portugal vagyok es nem Brazil!Szerintem azt kerek amit te az biztos fincsi lesz!
-Oke!
Neymar vissza hivta a pincert es le adott mindent neki.Egy negyed ora mulva jott a vacsi.Le fotoztam mindent es ki raktam Instara.
#Elo etel!🙄

#Masodik Neymarral egy tanyerbol😍

#Sutiiii😋

-Nyami jol neznek ki!
-Es nagyon finnomak is!-mondta
-Okeka!
Miutan vegeztunk a vacsival beszelgetunk egy kicsit meg utana mentunk hazza.Az autobol egy csokkal valtunk el.
-Szia kis hercegem!-mondtam neki
-Szia kis cicam!-aludj jol
-Oke!Te is!
-Holnapra van valami programod?
-Aha!
-Ja bocsi!
-Az a programom,hogy el megyek a Brazilok edzso kozpontyaba a baratnommel megit es holnap utan utazok vissza!
-Te huncut!
-Gondolod?
-Aha!Josz engem nezni?
-Nem Alvest megyek nezni!
-Kosz!
-De hogy!Teged nezlek vegig teked foglak nezni szerelmem!
-Azt mondtad szerlmem?!
-Igen azt!
-Imadlak!
-Hat meg en mennyire Neymar!
-Szia!
-Szia!-koszontem el es addig kint altam meg olyan messze nem ment az auto hogy ne lehessen latni.Utan bemente es le fekudtem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése