2017. augusztus 29., kedd

                          1.rész

A mai reggelem is ugyan olyan volt majdnem mint a tobbi egy kis aprosággal meg füszerezve ma reggel 8 orakor keltem es ki ultem a teraszomra kávezni.Kavezas elott ki nyitottam a kapum es mikor mar Isten ugy hozta,hogy le ulok kavezni be rontott valaki a kapunk egy kicsit meg ilyedtem de mikor koszont meg konnyebultem!
-Szia csajszi!-mondta Emi.
-Szia!Tudtad,hogy a frászt tudod hozni az emberre?-mondtam neki.
-Sorry!De van egy jo hirem!
-Ulj le!-mondtam es le ult velem szembe.
-Holnapra vettem ket repulo jegyet Braziliába a a nagy papámhoz megyunk!Na mit szolsz hozzá?-Es mikor el ert az agyamig a mondat a szamba levo keves kavet ra koptem.
-Mi van?Tudod nagyon jol hogy utalom a Brazilokat!
-Igen tudom de nem megyunk foci  csapat kozelbe ugy el josz?Léccciiii!
-Igerd meg es talan akkor el megyek!
-Az en Messimre meg igerem Lilla baratnom neked hogy csapat kozelebe nem megyunk!Jo?
-Aha!Holnap mikor indulunk?
-Reggel 8 orarra mar a repulo teren kell lenni!
-Oke!
-Na szia csajszi!
-Szia!
Furra lesz nem Magyar orszagba lenni de hozza vagyok szokva mert ilyen modellkedessem soran is szokot tortenni.Ma csak egy egyszeru ruccit huztam fel.Ki is tettem a kozosegimre.
                     #Lilla ruhája

9 ora fele Adrimmal,Csengémmel es Zoemmal el mentunk vasarolgatn Emmi az ossze pakol holnapra egeszen delig utana othon beszelgettem Crissel egy jott.
-Szia Cris!
-Szia hugi!
-Mizú?
-Semmi!Veled!Kerdi a kereszt fiad hogy mikor josz!?
-Egyem meg hat majd talan a jovo hetvegen!Ha nektek jo akkor?
-Nekem mindig jo ha rolad van szo!De ez a hetvege mert nem jo?
-Azert kedvesem mert Brasiliabba kell mennem az egyik baratnommel!
-Ja ertem!Addjam Juniort?
-Adhatod!
-Ok varj!
-Szia keki anya!
-Szia Junior!Miujsag?
-Semmi el vagyunk mikor josz?Mar mindenkinek hianyzol!
-Ohh drágam nem sokára jo?
-Oke!
-De nekem most mennem kell szia edesem!
-Szia!
-Puszi
-Szeretlek keki!
-En is Junior!
-Na meg volt az erzekeny bucsu?
-Igen!
-Akkor jo!
Crissel meg sokaig beszelgettem Juniornak azert mondtam hogy mennem kell mert o neki meg aludnia kell igy legalabb majd alszik.este 7 oraig beszeltem Crissel utana be pakoltam le furodtem ettem es le fekudtem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése